S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na Vašem zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení Vašeho prohlížeče.

 

 

Zavolejte nám a my Vám pomůžeme,

+420 777 77 35 08

Čas pro volání:

PO-PÁ 8:00 - 17:00

SO 8:00 - 11:00


a nebo napište e-mail

info(at)madarskekoreni.cz

 


ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 215,65 Kč (8,63 Euro)
Skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 42,30 Kč (1,69 Euro)
Skladem
Naše cena 47,00 Kč (1,88 Euro)
Skladem
Naše cena 98,00 Kč (3,92 Euro)
Skladem

Zboží na "předobjednávku" ?

Pokud Vámi vybrané zboží nemáme skladem a je u něj uvedeno " na předobjednávku ". Zboží můžete objednat a my Vám jej domáme do 30 dnů ( zpravidla bývá do 14 dnů ) od potvrzení objednávky.

 

Cena dopravy?

Je diferencována dle velikosti objednávky, čím více objednáte, tím lepší cenu poštovného dostáváte. Kompletní ceny poštovného naleznete ZDE.

Číslo bankovního účtu při platbě předem: 2275369033/0800


Při využití HeurekaPoint Vámi objednané zboží je odesláno v lichý týden a to v Pondělí a doručeno na Vámi zvolenou pobočku následující den.

 

Od zpracování k odeslání.

Při objednávce obdržíte e-mail s Vašimi přihlašovacími údaji. Po přihlášení v zákaznické sekci, můžete sledovat průběh Vaší objednávky, rovněž si můžete stáhnout proformu Vaší faktury.

Zboží expedujeme do 24 hodin od potvrzení objednávky.

Spolu s e-mailem o odeslání Vaši zásilky obdržíte kód, s kterým můžete sledovat Vaši zásilku.

Navíc většnu našeho zboží odesíláme jako "křehké" !

 

 



» Reklamace přepravy
Reklamace přepravy

1. Poškození zásilky s vizuálními vadami


Při příjmu zásilky je adresát povinnén zásilku vizuálně zkontrolovat. V případě, že je zásilka zjevně poškozená je postup následující:

a) přebrání zásilky a sepsání protokolu o poškození zásilky - vydávající pošta nebo předávající kurýr je povinný tento protokol vystavit, kde adresát uvede výhradu poškození. V případě pošty bude zásilka otevřena, kde budete moci uplatnit náhradu za poškozené zboží dle přiložené faktury.

Doporučujeme požadovat po přeravci plnou výši náhrady za poškozené zboží (často se stává, že přepravce Vám nabízí jen částečnou náhradu).

b) odmítnutí přebrání zásilky - adresát odmítne při značném poškození zásilky převzetí zboží, rovněž sepíše protokol s vydávající poštou nebo kurýrem. Při přijetí Vámi reklamované zásilky ihned odesíláme novou zásilku bez jakýchkoliv dalších poplatků, na Vámi udanou adresu. Ovšem pouze v případech, oprávněné reklamace.

 

2. Poškození zásilky bez vizuálních vad

 

V případě, že zásilka nejeví vizuální poškození, ale nejste si jisti nepoškozeným obsahem, přepravce Vám je povinnen po zaplacení zásilku otevřít a zkontrolovat obsah zásilky. V případě, poškození s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky.

V případě, že se poškození nebo úbytek zasílaného obsahu zjistí až po rozbalení zásilky, měla by se zásilka ponechat v tom stavu, v jakém byla převzata a takto jí donést na kteroukoliv poštu v ČR, kde bude sepsán zápis o poškození. Je nutné doložit nejen poškozenou věc, ale všechno, v čem byla zabalena, tzn. všechno vnitřní balení, vnější balení (krabice) a v případě, že byla omotána provazem, tak i ten je vhodné k reklamaci předložit.

Reklamovat poškození je vhodné v co možná nejkratším termínu, tedy nejlépe ve lhůtě dvou pracovních dnů po dodání. Předložení zásilky později může mít vliv na posouzení odpovědnosti za škodu. Lhůta pro vyřízení reklamace poškození je 15 dnů od uplatnění nároku na náhradu škody, tedy od doby kdy adresát, popřípadě odesílatel vyčíslí škodu na obsahu.

 

3. Skryté vady

 

Skryté vady z přepravy je nutné reklamovat do 3 dnů od doručení zásilky.

 

4. Nedodání zásilky

 

V případě, že jste obdrželi e-mail o odeslání zásilky, ale zásilka během 3 pracovních dnů nedorazí, neprodleně nás kontaktujte pomocí: Reklamačního formuláře přepravy, který naleznete na této stránce.

 

5. Ostatní doporučení a informace

 

Veškerou písemnou komunikaci s přepravcem si ponechávajte. Vše si nechte podepsat a mějte písemně! Vyhnete se mnoha problémům.

Odesílatele ihned kontakujte pomocí: Reklamačního formuláře přepravy, který naleznete na této stránce v případě odmítnutí převzetí zásilky od přepravce a to z důvodu poškození zásilky. Nebo elektronicky na adrese: info@madarskekoreni.cz

 

V případě jakehokoliv problému Vám rádi pomůžeme s Vaší reklamací u přepravce.

 

 

 

Formulář - Reklamace přepravy
Jméno a příjmení: *
Datum odeslání zásilky: * img
Číslo objednávky: *
ID zásilky ( DR číslo nebo NP číslo ): *
Telefoní kontakt na Vás: *
Stručně popište Váš problém: *
Opište text z obrázku: *
 
NTY5MTN