1. Poškození zásilky s vizuálními vadami
Při příjmu zásilky je adresát povinnén zásilku vizuálně zkontrolovat. V případě, že je zásilka zjevně poškozená je postup následující:
a) přebrání zásilky a sepsání protokolu o poškození zásilky - vydávající pošta nebo předávající kurýr je povinný tento protokol vystavit, kde adresát uvede výhradu poškození. V případě pošty bude zásilka otevřena, kde budete moci uplatnit náhradu za poškozené zboží dle přiložené faktury.
Doporučujeme požadovat po přeravci plnou výši náhrady za poškozené zboží (často se stává, že přepravce Vám nabízí jen částečnou náhradu).
b) odmítnutí přebrání zásilky - adresát odmítne při značném poškození zásilky převzetí zboží, rovněž sepíše protokol s vydávající poštou nebo kurýrem. Při přijetí Vámi reklamované zásilky ihned odesíláme novou zásilku bez jakýchkoliv dalších poplatků, na Vámi udanou adresu. Ovšem pouze v případech, oprávněné reklamace.
2. Poškození zásilky bez vizuálních vad
V případě, že zásilka nejeví vizuální poškození, ale nejste si jisti nepoškozeným obsahem, přepravce Vám je povinnen po zaplacení zásilku otevřít a zkontrolovat obsah zásilky. V případě, poškození s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky.
V případě, že se poškození nebo úbytek zasílaného obsahu zjistí až po rozbalení zásilky, měla by se zásilka ponechat v tom stavu, v jakém byla převzata a takto jí donést na kteroukoliv poštu v ČR, kde bude sepsán zápis o poškození. Je nutné doložit nejen poškozenou věc, ale všechno, v čem byla zabalena, tzn. všechno vnitřní balení, vnější balení (krabice) a v případě, že byla omotána provazem, tak i ten je vhodné k reklamaci předložit.
Reklamovat poškození je vhodné v co možná nejkratším termínu, tedy nejlépe ve lhůtě dvou pracovních dnů po dodání. Předložení zásilky později může mít vliv na posouzení odpovědnosti za škodu. Lhůta pro vyřízení reklamace poškození je 15dnů od uplatnění nároku na náhradu škody, tedy od doby kdy adresát, popřípadě odesílatel vyčíslí škodu na obsahu.
3. Skryté vady
Skryté vady z přepravy je nutné reklamovat do 3 dnů od doručení zásilky.
4. Nedodání zásilky
V případě, že jste obdrželi e-mail o odeslání zásilky, ale zásilka během 3 pracovních dnů nedorazí, neprodleně nás kontaktujte pomocí: Reklamačního formuláře přepravy, který naleznete na této stránce.
5. Ostatní doporučení a informace
Veškerou písemnou komunikaci s přepravcem si ponechávajte. Vše si nechte podepsat a mějte písemně! Vyhnete se mnoha problémům.
Odesílatele ihned kontakujte elektronicky na adrese: info@madarskekoreni.cz nebo telefonicky: 777 77 35 08.
V případě jakehokoliv problému Vám rádi pomůžeme s Vaší reklamací u přepravce.