S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na Vašem zařízení. Nastavení cookies můžete změnit: zde.

 

 

Zavolejte nám a my Vám pomůžeme,

+420 777 77 35 08

Čas pro volání:

PO-PÁ 8:00 - 16:00

 

a nebo napište e-mail

info(at)madarskekoreni.cz

 

 

ZBOŽÍ V AKCI

Cena před slevou 99,00 Kč (4,21 EUR)
Naše cena 74,25 Kč (3,16 EUR)
Skladem
Naše cena 84,80 Kč (3,61 EUR)
Skladem
Naše cena 69,00 Kč (2,94 EUR)
Skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 21,00 Kč (0,89 EUR)
Skladem
Naše cena 21,00 Kč (0,89 EUR)
Skladem
Cena před slevou 98,00 Kč (4,17 EUR)
Naše cena 83,30 Kč (3,55 EUR)
Skladem

Cena dopravy?

Kompletní ceny poštovného naleznete ZDE.

Číslo bankovního účtu při platbě předem CZK: 2275369033/0800

Číslo bankovního účtu při platbě předem EUR: 2501320204/2010

 

 

Od zpracování k odeslání.

Při objednávce obdržíte e-mail s Vašimi přihlašovacími údaji. Po přihlášení v zákaznické sekci, můžete sledovat průběh Vaší objednávky, rovněž si můžete stáhnout proformu Vaší faktury.

Zboží expedujeme do 24 hodin od potvrzení objednávky.

Spolu s e-mailem o odeslání Vaši zásilky obdržíte kód, s kterým můžete sledovat Vaši zásilku.

 

 

 


» FAQ - nejčastější otázky

Vaše nejčastější otázky

 

Co znamená zboží na předobjednávku?

Pokud Vámi vybrané zboží máme skladem a je u něj uvedeno " na předobjednávku ". Zboží můžete objednat a my Vám jej domáme do 30 dnů ( zpravidla bývá do 14 dnů ) od potvrzení objednávky. U některého zboží může být vyžadována záloha - zálohová faktura.

 

Kde najdu cenu poštovného?

Cenu poštovného můžete nalézt zde: Poštovné

 

Zboží není skladem.

Veškeré zboží, které není skladem lze objednat a my Vás informujeme do kdy Vám můžeme dodat toto zboží, popřípadě Vám navrhneme vhodnou alternativu.

 

Storno objednávky.

Storno objednávky provádějte do doby než je Vám zaslán e-mail o "Zpracováním objednávky". Storno lze provést telefonicky z čísla, které je uvedeno v objednávce nebo e-mailem, který jste uvedli. Avšak pokud storno neprovedete včas mohou být účtovány poplatky a sankce.

 

Expirační lhůta.

Veškeré námi odesílané zboží má minimální expirační lhůtu 2 týdny (většinou v rozmezí 1 měsíce až 24 měsíců v závislosti na druhu potraviny). Zboží s kratší expirační lhůtou je většinou adekvátně slevněno. Pokud objednáte zboží, které má kratší trvanlivost a nemůže Vám za něj poskytnout náhradu je Vám vloženo zdarma.

 

Příplatky k poštovnému.

U některého druhu zboží mohou být požadovány příplatky k poštovnému. Tyto příplatky jsou pouze část nákladů, nutných k pečlivému zabalení a zaslání jako rozměrné zboží, popřípadě jako křehké.

 

Balík byl vyexpedován, ale nedošel.

Balík po vyexpedování bývá zpravidla doručen následující pracovní den, v případě, že není doručen do 2-3 pracovních dnů, kontaktujte nás

 

Balík došel poškozen.

Tomuto tématu je věnovaná speciální část a to zde: Reklamace přepravy

 

Zboží bez etikety

Pokud obdržíte zboží bez etikety, napište nám a etiketu Vám obratem zašleme eletronicky.

 

Objednávka jinak než přes e-shop?

Ano, můžete objednat přes e-mail, či telefonicky. Vždy potřebujeme vědět druh zboží, Vaši adresu, kontakt na Vaši osobu a druh přepravy.

 

Složení výrobků

Pokud jste nenalezli v popisu produktu jeho složení, napište nám a my Vám jej elektronicky zašlem. U většiny produktů je složení vypsáno od nejvíce obsažené složky, až po nejméně obsaženou složku v produktu.

Pro je pro některé zboží přeprava jen PPL?

Jedná se především o nadrozměrné zboží a láhve. Toto zboží je nezbytné přepravovat v jiném režimu a právě PPL poskytuje tuto službu. My i Vy máte jistotu, že Vám zboží bude doručeno v pořádku.


MmMyNDU2Nz