Vaše nejčastější otázky
Co znamená zboží na předobjednávku?
Pokud Vámi vybrané zboží máme skladem a je u něj uvedeno " na předobjednávku ". Zboží můžete objednat a my Vám jej domáme do 30 dnů ( zpravidla bývá do 14 dnů ) od potvrzení objednávky. U některého zboží může být vyžadována záloha - zálohová faktura.
Kde najdu cenu poštovného?
Cenu poštovného můžete nalézt zde: Poštovné
Zboží není skladem.
Veškeré zboží, které není skladem lze objednat a my Vás informujeme do kdy Vám můžeme dodat toto zboží, popřípadě Vám navrhneme vhodnou alternativu.
Storno objednávky.
Storno objednávky provádějte do doby než je Vám zaslán e-mail o "Zpracováním objednávky". Storno lze provést telefonicky z čísla, které je uvedeno v objednávce nebo e-mailem, který jste uvedli. Avšak pokud storno neprovedete včas mohou být účtovány poplatky a sankce.
Expirační lhůta.
Veškeré námi odesílané zboží má minimální expirační lhůtu 2 týdny (většinou v rozmezí 1 měsíce až 24 měsíců v závislosti na druhu potraviny). Zboží s kratší expirační lhůtou je většinou adekvátně slevněno. Pokud objednáte zboží, které má kratší trvanlivost a nemůže Vám za něj poskytnout náhradu je Vám vloženo zdarma.
Příplatky k poštovnému.
U některého druhu zboží mohou být požadovány příplatky k poštovnému. Tyto příplatky jsou pouze část nákladů, nutných k pečlivému zabalení a zaslání jako rozměrné zboží, popřípadě jako křehké.
Balík byl vyexpedován, ale nedošel.
Balík po vyexpedování bývá zpravidla doručen následující pracovní den, v případě, že není doručen do 2-3 pracovních dnů, kontaktujte nás
Balík došel poškozen.
Tomuto tématu je věnovaná speciální část a to zde: Reklamace přepravy
Zboží bez etikety
Pokud obdržíte zboží bez etikety, napište nám a etiketu Vám obratem zašleme eletronicky.
Objednávka jinak než přes e-shop?
Ano, můžete objednat přes e-mail, či telefonicky. Vždy potřebujeme vědět druh zboží, Vaši adresu, kontakt na Vaši osobu a druh přepravy.
Složení výrobků
Pokud jste nenalezli v popisu produktu jeho složení, napište nám a my Vám jej elektronicky zašlem. U většiny produktů je složení vypsáno od nejvíce obsažené složky, až po nejméně obsaženou složku v produktu.
Pro je pro některé zboží přeprava jen PPL?
Jedná se především o nadrozměrné zboží a láhve. Toto zboží je nezbytné přepravovat v jiném režimu a právě PPL poskytuje tuto službu. My i Vy máte jistotu, že Vám zboží bude doručeno v pořádku.